Usein kysyttyä

Tilaaminen verkkokaupasta
Mikä on verkkokaupan toimitusaika? 

Nopeat toimitukset ovat meille kunnia-asia! Toimitusaikamme on vain 1-3 arkipäivää. Lisää toimitustavoistamme ja -ajoistamme voit lukea täällä.

Mitkä ovat verkkokaupan toimitustavat?

Toimituksistamme vastaa Posti ja käytössämme on monipuolisesti kaikki Postin eri toimitustavat. Lisää toimitustavoistamme voit lukea täältä.

Mitkä ovat verkkokaupan maksutavat? 

Verkkokauppamme maksuliikenteestä huolehtivat Paytrail ja Klarna tarjoten asiakkaillemme sujuvat, turvalliset ja monipuoliset maksutavat. Lisää eri maksutavoistamme voit lukea täältä.

Onko minun rekisteröidyttävä verkkokauppaan, jotta voin tilata?

Sinun EI tarvitse rekisteröityä tilataksesi tuotteita. Rekisteröityminen kanta-asiakkaaksemme takaa sinulle kuitenkin monia etuja, joten suosittelemme sitä lämpimästi.

Miten voin seurata tilaukseni kulkua?

Sijainnin voit tarkastaa verkkokauppamme tilausseurannasta, Postin lähetysten seurannasta tai Postin mobiilisovelluksella.

Tein tilauksen ja maksoin sen, mutta en saanut tilausvahvistusta. Mitä teen?

Järjestelmämme lähettää tilausvahvistuksen automaattisesti sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tilauksen yhteydessä. Jos olet jo kurkistanut roskapostikansioon eikä tilausvahvistusta löytynyt sieltäkään, on todennäköistä, että tilauksen yhteydessä antamassasi sähköpostiosoitteessa on ollut virhe :( Jos olet rekisteröitynyt verkkokauppaamme näet tilauksesi kirjautumalla sisään verkkokauppaamme. Tarvittaessa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilasin laskulla, mutta en saanut laskua sähköpostiini. Mitä teen?

Tarkista ensin roskapostikansiosi. Jos lasku ei löydy roskapostienkaan joukosta, niin pyydä laskutuspalvelumme tarjoajaa toimittamaan sinulle uuden laskun.

Klarna
Klarnan laskun pääset lataamaan uudelleen suoraan Klarnan sivuilta: www.klarna.fi. Kirjaudu sisään Klarnan sivuille sähköpostiosoitteellasi ja pääset tarkastelemaan kaikkia Klarnan kautta tekemiäsi ostoksia. Jos laskua ei löydy tätäkään kautta, niin ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tai puh. 09 4259 9771. Todennäköisesti tilaushetkellä antamassasi sähköpostiosoitteessa on ollut virhe ja sähköpostiosoitteesi korjataan asiakaspalvelun toimesta.

Muut laskut
Ota yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun osoitteessa support.paytrail.com.

Tuotteet
Voinko palauttaa ostamani tuotteen?

Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Lue lisää palautuksesta täältä.

Onko tuotteillanne takuu?  

Tuotteilla ei ole takuuta lukuun ottamatta myyjän lakisääteistä virhevastuuta. Myyjänä Leikkien vastaa tuotteen virheestä (valmistus- ja materiaalivirhe, joka on oletettavasti ollut tuotteessa sen ostohetkellä). Virhevastuu on 6 kuukautta ja virheestä on ilmoitettava myyjälle välittömästi. Leikkien ei vastaa käytöstä aiheutuvasta tuotteen rikkoutumisesta.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!

Tuoteryhmät

Omat tiedot

Ostoskorisi on tyhjä

Omat tiedot

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit