Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

Tilaaminen verkkokaupasta

Mikä on verkkokaupan toimitusaika? 
Nopeat toimitukset ovat meille kunnia-asia! Toimitusaikamme on vain 1-3 arkipäivää. Lisää toimitustavoistamme ja -ajoistamme voit lukea täällä.

Mitkä ovat verkkokaupan toimitustavat? 
Toimituksistamme vastaa Posti ja käytössämme on monipuolisesti kaikki Postin eri toimitustavat. Lisää toimitustavoistamme voit lukea täältä.

Mitkä ovat verkkokaupan maksutavat? 
Verkkokauppamme maksuliikenteestä huolehtii Klarna Checkout tarjoten asiakkaillemme sujuvat, turvalliset ja monipuoliset maksutavat. Lisää eri maksutavoistamme voit lukea täältä.

Onko minun annettava henkilötunnukseni, jotta voin tilata?
Sinun ei tarvitse antaa henkilötunnustasi. Silloin maksutavoiksi valikoituu verkkopankki- ja korttimaksut. Mikäli haluat maksaa tilauksesi laskulla, niin vain siinä tapauksessa tilaukselle tarvitaan henkilötunnus. Voit valita kassalla vaihtoehdon "Täytä tiedot ilman henkilötunnusta". Tämä linkki löytyy henkilötunnukselle varatun kohdan alta.

Onko minun rekisteröidyttävä verkkokauppaan, jotta voin tilata? 
Sinun EI tarvitse rekisteröityä tilataksesi tuotteita. Rekisteröityminen kanta-asiakkaaksemme takaa sinulle kuitenkin monia etuja, joten suosittelemme sitä lämpimästi.

Miten voin seurata tilaukseni kulkua? 

Sijainnin voit tarkastaa verkkokauppamme tilausseurannasta, Postin lähetysten seurannasta tai Postin mobiilisovelluksella.

Tein tilauksen ja maksoin sen, mutta en saanut tilausvahvistusta. Mitä teen? 
Järjestelmämme lähettää tilausvahvistuksen automaattisesti sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tilauksen yhteydessä. Jos olet jo kurkistanut roskapostikansioon eikä tilausvahvistusta löytynyt sieltäkään, on todennäköistä, että tilauksen yhteydessä antamassasi sähköpostiosoitteessa on ollut virhe :( Jos olet rekisteröitynyt verkkokauppaamme näet tilauksesi kirjautumalla sisään verkkokauppaamme. Tarvittaessa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Tilasin laskulla, mutta en saanut laskua sähköpostiini. Mitä teen? 
Tarkista ensin roskapostikansiosi. Jos lasku ei löydy roskapostienkaan joukosta, niin pääset lataamaan laskun uudelleen suoraan Klarnan sivuilta: www.klarna.fi. Kirjaudu sisään Klarnan sivuille sähköpostiosoitteellasi ja pääset tarkastelemaan kaikkia Klarnan kautta tekemiäsi ostoksia. Jos laskua ei löydy tätäkään kautta, niin ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tai puh. 09 4259 9771. Todennäköisesti tilaushetkellä antamassasi sähköpostiosoitteessa on ollut virhe ja sähköpostiosoitteesi korjataan asiakaspalvelun toimesta.

Voinko tilata puhelimitse?  
Voit jättää tilauksesi myös puhelimitse asiakaspalveluumme p. 045 123 3450. 

Leikkien-kutsut

Miten voin varata Leikkien-kutsut?
Voit varata Leikkien-kutsutottamalla yhteyttä Leikkien-kutsujen asiakaspalveluun puh. 045 123 3455 tai kutsut@leikkien.fi. Voit myös etsiä lähimmän Leikkien-edustajasi täältä ja ottaa häneen yhteyttä.
 
Olen varannut Leikkien-kutsut. Mistä löydän vinkkejä vieraiden kutsumiseen ja järjestelyihin?
Vinkkejä järjestelyihin löydät täältä.
 
Miten voin varata esittelyn päiväkotiini, kouluuni, yhteisööni tai työpaikalleni?
Voit varata esittelyn ottamalla yhteyttä Leikkien-kutsujen asiakaspalveluun puh. 045 123 3455 tai kutsut@leikkien.fi. Voit myös etsiä lähimmän Leikkien-edustajasi täältä ja ottaa häneen yhteyttä.
 
Maksaako Leikkien-kutsujen varaaminen jotain?
Leikkien-kutsujen järjestäminen on maksutonta. Kustannuksia tulee ainoastaan mahdollisen tarjoilun järjestämisestä. Kutsuilla on myös vaihtuvia etuja, joista pääset järjestäjänä hyötymään.
 
Onko Leikkien-kutsujen järjestäjän huolehdittava maksujen keräämisestä?
Järjestäjän ei tarvitse huolehtia tilausten rahaliikenteestä. Kutsuvieraat maksavat tilauksensa itse.
 
Voinko tilata osallistumatta kutsuille?
Voit tehdä tilauksen Leikkien-edustajan kautta, yhteystiedot löydät täältä..

Tuotteet

Voinko palauttaa ostamani tuotteen?
Verkkokaupastamme ja Leikkien-kutsuilta ostetuilla tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Lue lisää palautuksesta täältä.

Onko tuotteillanne takuu?  
Tuotteilla ei ole takuuta lukuun ottamatta myyjän lakisääteistä virhevastuuta. Myyjänä Leikkien vastaa tuotteen virheestä (valmistus- ja materiaalivirhe, joka on oletettavasti ollut tuotteessa sen ostohetkellä). Virhevastuu on 6 kuukautta ja virheestä on ilmoitettava myyjälle välittömästi. Leikkien ei vastaa käytöstä aiheutuvasta tuotteen rikkoutumisesta.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Päivitetty 21.11.2019

Yleiset sopimusehdot

Leikkien.fi on Leikkien Group Oy:n (y-tunnus 2012175-8) ylläpitämä verkkokauppa. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Leikkien Group Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kaupankäynnissä.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalveluissa tai yhteisölaskulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland Oy, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat pankki-, kortti- ja mobiilimaksut sekä lasku- ja osamaksupalvelut. LIsäksi käytössä on Klarna lasku ja osamaksu. Kunnille ja seurakunnille tarjoamme maksutavaksi yhteisölaskun. Painamalla ”Tilaa” painiketta hyväksyt Leikkien.fi verkkokauppa yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Asioidessasi asiakaspalvelussamme pidäthän aina mahdollisen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi toimitustavan.

Toimitusaika

Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä 14 päivän kuluessa Leikkien asiakaspalveluun. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Leikkien Group Oy
Sarankulmankatu 12
33900 TAMPERE
leikkien@leikkien.fi
puh. 045 123 3450
y-tunnus: 2012175-8